Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Att ändra sig....

Av carin johansson - 18 januari 2011 20:55

...är inte alltid så lätt.... Har jag fått en uppfattning om en viss sak brukar jag vara VÄLDIGT svår att ändra på....  I går hade jag en BESTÄMD uppfattning om Telia och dess ICKE fungerande kundservice... Men idag har jag ändrat mig...  I min ilska över det oproffisionella bemötande jag fick i går, ägnade jag gårdagens inlägg åt att få utlopp för min ilska.... Det gav resultat...


I morses kunde jag hitta en kommentar från en medarbetare från Telia som bad att jag skulle kontakta honom så han fick en chans att vinna tillbaka mitt förtroende för Telia. Och jag är inte omöjlig... Så jag skickade i väg mitt problem till Jens på kundtjänst... Då han kände att mitt problem inte riktigt låg på hans bord, så såg han till att en kollega ringde upp mig. Denna gång var det en tillmötesgånde medarbetare, vid namn Christoffer, som både LYSSNADE och LÖSTE mitt problem! Ett tips till Telia... Nästa gång ni har internutbildning, låt dessa grabbar hålla i biten kundhantering och bemötande, så lovar jag att ni går en lysande framtid till mötes!





Så dagens ros går till dessa båda trevliga killar som verkligen engagerar sig i kunderna!

 
 
Ewa

Ewa

18 januari 2011 22:05

Tänk va viktigt det är hur man(vi) blir bemötta...
ett leende, ett vänligt ord o kan man inte fixa problemet kan vi ju alltid lova att försöka reda ut det och sen hålla det o HÖRA AV MEJ oavsett om vi fixat det eller inte.... (tur de fixade det för vi är Teliakunder me, hihi..)
Kram
Ewa

http://www.hemmahosewa.blogspot.com

 
Min plats i solen

Min plats i solen

19 januari 2011 17:14

Hej Carin!

Vad härligt att höra att Telia hämtade upp sig lite och att du möttes av riktigt professionell personal til slut.

Det är så otroligt viktigt hur man blir bemött som kund och att det verkligen är människor som är professionella och har social kompetens som arbetar inom serviceyrkena. Ett dåligt bemötande resulterar i missnöjd kund och det är den värsta marknadsföring som finns för ett företag, oavsett storlek på företaget. Det finns inga reklamkampanjer som når samma effekt som nöjda kunder. Så jag är glad att Telia visade att de har riktigt bra personal och värnar om sina kunder.

Sköt om dig vännen!
Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards